Öppet brev till före detta rättsväsendet i en inte namngiven organisation men man anger nämner ordet Sverige

FÖR KÄNNEDOM SKICKAT PÅ MEJL TILL MYNDIGHETER LEKSAKSREGERINGEN skattemyndighetern AVSIKTEN ÄR ATT INFORMERA OM PARTIETS AVSIKTER OM PARTIET FÅR FOLKETS MANDAT ATT STYRA LANDET MED KOMMANDE FÖLJDER FÖR MYNDIGHETSPERSONER. DET LIGGER PÅ ALLA MYNDIGHETERS ANSVAR ATT INFORMERA SIN PERSONAL OM DETTA MEDDELANDE SOM KOMMER ÄVEN ATT LÄGGAS UT PÅ SAJTEN JIGE.JIGE.EU SOM ÖPPET BREV TILL BERÖRDA PARTER

SÄKERHETSPARTIET VILL INFORMERA OM SITT PARTIPROGRAM avseende MYNDIGHETSPERSONER I SÅ KALLADE RÄTTSVÄSANDET SOM ÄR ETT FD RÄTTSVÄSANDE. I EN SKURKISTAN SOM EN TERRORIST HAR KAPAT MED HJÄLP AV SOSSEPACKET,

PARTIET VILL INFORMERA ALLA MYNDIGHETSPERSON OM FÖLJANDE.

NI AGERAR INTE I SVENSKA STATEN, DEN UPPHÖRDE 1974 SKULLE EN TERRORIST TA ÖVER LANDET, (MUSLIMSKA BRÖDRASKAPET I OLIKA SKEPNADER ) I EN INTE NAMNGIVEN organisation. DETTA ÄR OLAGLIGT NI SOM AGERAR I DENNA OLAGLIGA organisation ÄR PERSONLIGEN ANSVARIGA SAMT KAN ÅTALAS FÖR ALLT NI GJORT SEN 1974 TILL IDAG SEN ÄR NI ANSVARIGA FÖR VALFUSK EFTERSOM LEKSAKSREGERINGEN SMUGGLAR IN FOLK FÖR ATT RÖSTFUSKA SAMT AGERA ANGRIPARE PLUNDRARE AV LANDET SVERIGE. OM PARTIET KOMMER TILL MAKTEN SÅ AVSER PARTIET FÖLJA LAGARNA MED DET ÅR ATT ÅTALA ALLA SOM HAR AGERAT I EN OCKUPERAT LAND SOM KALLAS SVERIGE MERA INFO FINNS PÅ SE NEDAN.

dom som vill ha en lösning på problemen i landet kan ju kolla detta säkerhetspartiet